Bine ai venit

Ajutor

Care este programul de lucru al magazinului?
Comenzile se primesc non-stop prin formularul on-line, iar livrarile se fac de Luni pana Duminica intre orele 10-22 .
Cum pot deveni client HomeMarket?
Este foarte usor sa deveniti client homemarket, trebuie doar sa intrati la sectiunea "Contul meu" apoi apasati butonul "Creaza-ti unul chiar acum.". Introduceti datele contului pe care doriti sa il creati impreuna cu datele de livrare (adresa de livrare) ; daca doriti sa comandati ca persoana juridica aveti optiune mai jos pentru "comanda ca persoana juridica"; in campurile libere introduceti datele firmei .
Cum comand?
Pentru a face o comanda selectati produsul dorit din catalogul de produse, introducand cantitatea dorita. Pentru finalizarea comenzii apasati butonul . Va trebui sa va alegeti modalitatea de plata, intervalul orar in care se va face livrarea si adresa de livrare.
Cum sunt grupate produsele?
Produsele sunt grupate in categorii si subcategorii ce sunt in permanenta afisate in partea stanga a ecranului putand fi accesate printr-un simplu click. Daca nu gasiti un produs folositi functia cauta: afisata in dreapta sus.
Cum as putea gasi rapid un produs?
Tastati denumirea produsului cautat si apasati ENTER .Vor fi afisate produsele cautate dupa criteriul introdus de dumneavoastra.
Cum adaug produse in cos?
Mai intai alegeti cantitatea dorita folosind sagetile (pentru a mari sau micsora cantitatea dorita) sau tastand pur si simplu cantitatea dorita in casuta pentru cantitate . Dupa ce produsul va fi adaugat in cos in dreptul lui va aparea imaginea si veti observa cum in partea dreapta a ecranului se actualizeaza continutul cosului dvs.
Cum scot din cos un produs?
Produsele se pot scoate foarte usor din cosul de cumparaturi apasand butonul care apare in cos in dreptul fiecarui produs sau modificand cantitatea produsului la valoarea 0.
Cum vad cosul cu produsele deja cumparate?
Continutul cosului dumneavoastra este afisat in permanenta in partea dreapta a ecranului..
Pentru o vedere mai detaliata a continutului cosului dvs. apasati butonul "Vezi cos" situat pe bara de meniu.
Cum trimit comanda?
Dupa ce ati introdus in cos produsele dorite nu trebuie decat sa apasati butonul "Mergi la casa".Veti fi rugat sa introduceti datele folosite la creearea contului (Cont si Parola).Daca nu aveti un cont va puteti creea unul foarte simplu apasand butonul "Creaza-ti unul chiar acum" .Veti fi rugat sa introduceti datele dumneavoastra inclusiv datele de livrare.Puteti comanda atat ca persoana fizica cat si ca persoana juridica (dupa caz).
 
Ce reprezinta un cont la HomeMarket.ro?
Contul la Homemarket este reprezentat printr-un nume de utilizator si o parola . Acestea ne sunt necesare pentru a va putea identifica mai usor de fiecare data cand faceti cumparaturile fara a mai fi nevoie sa va reintroduceti datele personale.
Care este aria de acoperire HomeMarket?
Momentan onoram comenzile din Bucuresti , Baneasa,Otopeni si zonele adiacente.Livrarea este gratuita pentru comenzile care sunt egale sau depasesc valoarea de 200 Ron; pentru comenzile mai mici se percepe o taxa de transport de 15 Ron.
Care sunt modalitatile de plata?
Persoanele fizice pot achita cash sau cu cardul la livrare, iar firmele pot platii prin O.P la termen (48 ore lucratoare) dupa incheierea unui contract.
Cum sunt livrate produsele ?
Produsele lactate si din carne precum si orice alte produse care necesita pastrarea la rece vor fi transportate in lazi frigorifice pastrandu-se astfel calitatea produselor.
Nu gasiti un produs?
Daca nu gasiti un produs in baza noastra de date, si ati dori ca acesta sa se regaseasca la noi pe site intrati in contul dumneavoastra si selectati "Cere un produs" introducand in campurile libere datele referitoare la produs.In cel mai scurt timp posibil produsul dumneavoastra se va regasi in lista noastra.
Cum se substituie un produs?
Avand o varietate mare de produse (peste 11.000) pot aparea situatii ca un produs s anu mai fie in stoc; de aceea am creeat posibilitatea de substituire a produsului. Variantele de substitutie sunt:
  1. Substitutie libera -substituirea este la alegerea noastra
  2. Gramaj diferit - se va substitui gramajul produsului, marca ramanand aceeasi.
  3. Marca diferita - se va substitui marca,gramajul ramanand acelasi.
  4. Nu substitui -nu se va substitui produsul.
Cand se livreaza produsele?
Produsele vor fi livrate in functie de ziua si de intervalul ales de dumneavoastra pentru livrare.

Cosul de cumparaturi